مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-22سياسي

چرایی رونق گرفتن کار نهادهای حمایتی/چند توصیه به دولت سیزدهم برای «فقرزدایی»


رییس انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران، بهترین سیاست فقرزدایی را پیشگیری از پیدایش فقر، و ایجاد اشتغال برای فقرا عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم باید  بررسی کند و تحلیل روشنی را به دست بیاورد که چه سیاست ها و اقداماتی باعث پیدایش فقر می شود و اساس سیاست خود .

- چرایی رونق گرفتن کار نهادهای حمایتی/چند توصیه به دولت سیزدهم برای فقرزدایی رییس انجمن علمی اقتصاد سلامت ایران، بهترین سیاست فقرزدایی را پیشگیری از پیدایش فقر، و ایجاد اشتغال برای فقرا عنوان کرد و گفت: دولت سیزدهم باید  بررسی کند و تحلیل روشنی را به دست بیاورد که چه سیاست ها و اقداماتی باعث پیدایش فقر می شود و اساس سیاست خود را بر احتراز از سیاست های فقرزا و پیشگیری از پیدایش فقر استوار کند.

محمدرضا واعظ مهدوی در گفت وگو با ایسنا، به سیاست هایی که برای فقرزدایی باید در دولت جدید در نظر گرفته شود اشاره کرد و افزود: دولت بعدی اساس سیاست خود را بر پیشگیری از پیدایش فقر استوار کند، نه اینکه سیاست هایی را دنبال کند که فقر و نابرابری ایجاد شود و نهادهایی مانند کمیته امداد و بهزیستی را برای فقرزدایی مامور کند.

وی با تاکید بر اینکه بهترین سیاست فقرزدایی، پیشگیری از فقر است، افزود: اقتصاددانان مهم ترین عامل ایجاد فقر و فشار بر گروه های کم درآمد را تورم می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرایی رونق گرفتن کار نهادهای حمایتی/چند توصیه به دولت سیزدهم برای «فقرزدایی»

چرایی رونق گرفتن کار نهادهای حمایتی/چند توصیه به دولت سیزدهم برای «فقرزدایی»